FA

 EN 

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش همواره یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان در ایران است. از آنجایی که قیمت بالابر هیدرولیکی مانند سایر ماشینالات خیلی ارزان نیست ، این نگرانی کاملا بجا و مهم است. چه بسیار مشتریانی که اقدام به خرید بالابر یا رمپ هیدرولیکی نموده و بعد از چند سال، شرکت سازنده منحل شده است. کلایر با تجربه ای بیش از ۴۰ سال در کنار شماست تا چه از نظر تأمین قطعات یدکی بالابر و داک لولر و چه از نظر تعمیرات و حتی آورهال دستگاه خود در سالیان آتی، هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. به لطف بهره مندی از سیستم مدیریت یکپارچه مشتریان ( CRM) ، تمامی سوابق گارانتی و خدمات بالابر هیدرولیکی و یا همسطح کننده های کلایر ثبت شده تا خدمات پس از فروش با کیفیت بالا و در حداقل زمان ممکن به مشتریان ارائه شود. کلایر برای محصولات خود یک سال گارانتی کامل و ۲۰ سال خدمات در نظر گرفته است. همچنین برای محصولات وارداتی که کلایر نماینده آن در ایران است، ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

در سالیان اخیر ، واحد خدمات پس از فروش کلایر به بلوغ خود رسیده و تحت عنوان برند رندیک ، اقدام به ارائه خدمات در حوزه بالابر و جرثقیل ، حتی به سایر برندهای موجود در بازار نیز می نماید. پاسخ گویی سریع ، رفع ایراد در کوتاه ترین زمان ، تعهد در استفاده از قطعات یدکی اصلی و ثبت کارنامه تعمیرات ، از خط و مشی رندیک و تیم خدمات پس از فروش کلایر به حساب می آید.  همین امر ، در سایه اعتماد مشتریان ، رندیک را به یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر بالابر هیدرولیکی و ارائه خدمات مرتبط در سراسر ایران بدل کرده است.