FA

 EN 

دسته بندی مطالب

پست های اخیر

حضور کلایر در نمایشگاه متالکس ۲۰۲۳ اصفهان

صنعت فولاد به عنوان یکی از صنایع اساسی و حیاتی در توسعه اقتصادی هر کشوری، دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد. از جمله استان‌هایی که در این صنعت نقش بسیار مهمی در کشور ایفا می‌کند، استان اصفهان است.

از اهمیت صنعت فولاد اصفهان در ایران، می‌توان به تأمین نیازهای بنیادی سبک و سنگین، ایجاد اشتغال، پویایی اقتصاد، پیشرفت فناوری کشور اشاره کرد. این استان با تأمین بیش از 70 درصد فولاد کشور، تولید محصولات متنوع، انجام پروژه‌های بزرگ تحقیق و توسعه، نقش اساسی در ایجاد ارتباطات بین الملل و تأثیر بر اقتصاد، به عنوان قطب فولاد ایران شناخته می‌شود. این صنایع بزرگ همواره نیازمند تجهیزات و ماشینلات ایمن و کارآمد جهت کار در ارتفاع، جابجایی بارهای سنگین و به طول کلی انواع بالابر و جرثقیل هستند. کلایر که یکی از اصلی ترین تأمین کنندگان بالابرهای نفری و صنعتی برای صنایع مختلف بویژه صنایع سنگین به حساب می آید نیز در این نمایشگاه حضور داشت. برخی پروژه های این شرکت برای شرکت های فولاد و ذوب آهن هنوز ، در خاور میانه بی همتاست.

نمایشگاه بین المللی صنعت فولاد و متالورژی اصفهان (متالکس)، بصورت سالانه برگزار می‌گردد و شرکت‌های فعال در این حوزه از سراسر کشور و حتی برخی کشورهای خارجی در آن شرکت می‌کنند. این رویداد فرصتی فراهم می‌کند که شرکت‌ها و مدیران صنعتی با جدیدترین دستاوردهای صنعت فولاد آشنا شده و مباحث علمی، بازرگانی، اقتصادی و تجاری را در میان بگذارند.

نمایشگاه صنعت متالورژی، فولاد، ریخته گری و ماشین آلات وابسته، امسال نیز در محل دائمی و جدید نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برگزار شد و شرکت کلایر، به عنوان بزرگترین مجموعه تولیدکننده انواع بالابر و همسطح کننده، در این رویداد بزرگ شرکت داشت.

در ادامه گزارشی تصویری از این نمایشگاه و بخصوص محل استقرار غرفه کلایر در فضای باز مجموعه نمایشگاهی اصفهان را مشاهده خواهید کرد :

  پیشنهاد میکنم بخوانید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *