دسته بندی مطالب

پست های اخیر

برترین برندهای بالابر آکاردئونی دنیا 2024 | آخرین تغییر و تحولات

برترین بالابرهای آکاردئونی

بالابرهای آکادرئونی یا قیچی، یکی از انواع کارآمد و اقتصادی بالابر برای انجام فعالیت در ارتفاع هستند که می‌توان از آن‌ها در فضای باز و یا بسته استفاده کرد.

اگر به دنبال انجام کار در ارتفاع هستید، این نوع بالابر می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. با وجود این، مشخصاتی مانند ابعاد، ارتفاع بالابری، ظرفیت، نیروی محرکه و … هم در انتخاب شما تأثیرگذار خواهند بود. اما یکی از اساسی‌ترین معیارهای انتخاب، شهرت و اعتبار سازنده بالابر می‌باشد.

ایده‌آل‌ترین حالت برای خریدار بالابر، دستیابی به شرکتی با اعتبار بالا و محصولاتی با کیفیت و عمر طولانی می‌باشد. این یک تصمیم دشوار و تعیین کننده است.

با توجه به اینکه نقش بالابر در انجام پروژه‌های کار در ارتفاع، چه در تسهیل و کارآمدی فرایندها و چه در ایمنی افراد بسیار حائز اهمیت است، لازم است تا از بین تعداد زیاد تولید و عرضه کنندگان بالابر، بهترین را انتخاب کرد.

در بالابرهای آکادرئونی به دنبال چه چیزی باشیم ؟

بالابرهای آکاردئونی در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند و می‌توانند از ارتفاع حدود 5 تا 15 متر دسترسی ایجاد کنند. همچنین می‌توان از بین گزینه‌های بالابر دیزلی، دوگانه سوز، بالابر برقی و یا شارژی یکی را انتخاب کنید.

مکانیسم بالابرها ممکن است هیدرولیکی و یا مکانیکی باشد. البته لازم به ذکر است بسیاری از این موارد ممکن است در داخل کشور موجود و یا به صرفه نباشند.

توجه داشته باشید که معمولا ابعاد، ارتفاع و ظرفیت بالابرها را می‌توان با توجه به نیاز شما سفارشی کرد. پس از تعیین نیازهای خود، بهتر است تحقیقی درباره‌ی بهترین تولیدکنندگان بالابرهای قیچی انجام دهید.

آشنایی با انواع بالابر آکاردئونی و دکلی

آخرین آمار و تحولات در حوزه بالابر دنیا (انواع بالابر)

لیست برترین برندهای بالابر 2023

مطابق گزارش ارائه شده از مجله access international در ژوئن 2023، محدودیت‌های زنجیره تأمین پس از بیماری کرونا، همچنان چالش برانگیز است. همراه با افزایش هزینه‌ی نیروی کار، کمبود نیروی کار ماهر، تورم، تأمین برق و انرژی بخصوص در اروپا و برخی کشورهای آسیایی و آفریقایی و جنگ بین کشورها همانند جنگ روسیه و اوکراین و دلایل اقتصادی و اجتماعی دیگر، باعث بروز چالش‌های جدی در شرکت‌های تولید کننده بالابر شده است.

با این حال، به لطف بازار اجاره‌ی بالابر نفر ، فرصت‌های رشد و سرمایه‌گذاری همچنان به قوت خود باقی مانده‌اند.

یکی از فرصت‌های شرکت‌های تولیدکننده بالابر هیدرولیک، حرکت به سمت تولید بالابرهای تخصصی بوده است که برخی شرکت‌ها با استفاده‌ از این فرصت، بهره‌ی لازم را برده‌اند. به عنوان مثال، شرکت ایزی لیفت ایتالیا، توانسته است در حوزه‌ی بالابرهای عنکبوتی رشد وسیعی داشته باشد. به طوری که بسیاری از شرکت‌های مطرح درحال سرمایه‌گذاری بر روی این شرکت و ادغام و تعامل بیشتر می‌باشند.

تولیدکنندگان بالابرهای پشت کامیونی مانند socage هم در مسیر رشد قرار گرفته‌اند. تقاضا و سفارشات همچنان زیاد است و بزرگ‌ترین چالش این شرکت‌ها، تأمین شاسی و تجهیزات مورد نیاز است.

رده‌بندی جهانی تولیدکنندگان بالابرهای آکاردئونی بر اساس رشد و توسعه‌ی مالی

در ادامه این مقاله سعی خواهیم کرد تا بررسی مختصری از برترین برندهای تولیدکننده بالابرهای آکاردئونی در سرتاسر جهان ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید :

1. JLG

رتبه اول در برترین برندهای بالابر آکاردئونی دنیا می‌باشد که دفتر مرکزی آن در پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. JLG به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در عرصه بالابر نفربر ، سابقه‎‌ی بسیار طولانی دارد.

بالابرهای این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تعمیر و نگهداری آن آسان است.

JLG sicssorlift

2. Genie (Terex AWP)

برند genie یکی از برترین برندهای بالابر آکاردئونی برای مصارف فضای باز و فضای داخلی است. بالابرهای جینی معمولا بدون صدا هستند و کنترل و قدرت مانور بالایی دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های بالابرهای این برند، پلتفرم‌های بزرگ و استاندارد است.

دفتر مرکزی این برند بالابر در واشنگتن واقع شده است. از سال 2020 این شرکت توسط Terex Corporation خریداری شد.

GENIE JLG sicssorlift

3. XCMG

شرکت XCMG در سال 1943 در چین تأسیس و در خط مقدم تولید ماشین آلات ساختمانی ایستاده است. این شرکت که سومین شرکت بزرگ ماشین آلات ساختمانی در جهان است، توانسته در تولید بالابرهای آکاردئونی نیز، دستاوردهای زیادی داشته باشد و به یک شرکت پیشرو تبدیل شود.

XCMG sicssorlift

4. Skyjack

اسکای جک یک برند بالابر هیدرولیک از گروه Linamar، کانادا است. این شرکت یک طراحی ساده و سیستم شماره‌گذاری منحصر به فرد اتخاذ کرده تا محصولات خود را به گونه‌ای طراحی کند که سرویس‌دهی و نگهداری آن‌ها آسان باشد. بالابرهای برقی این برند در مقایسه با دو شرکت JLG و GENIE ارزان‌تر است.

SKYJACK sicssorlift

5. Dingli

شرکت ماشین سازی “ژیانگ دینگلی” در سال 2005 تأسیس شد. یکی از رسالت‌های این شرکت، حفظ محیط زیست و توجه ویژه به آن حتی در محیط کاری خود می‌باشد.

DINGLI sicssorlift

6. Haulotte 

برند هالوت در سال 2005 تأسیس و به عنوان یک تولیدکننده‌ی فرانسوی، به محبوب‌ترین و قوی‌ترین برند در اروپا تبدیل شده است. این برند بیش از 50 نوع بالابر مختلف بویژه در انواع آکاردئونی (قیچی) و بوم لیفت‌ها تولید می‌کند.

HAULOTTE sicssorlift

7. Zoomlion

این شرکت که در سال 1992 تأسیس شد و عمدتا در تحقیق و توسعه و ساخت ماشین آلات ساختمان، کشاورزی و سایر تجهیزات با فناوری پیشرفته مشغول است. اخیرا این شرکت بالابر قیچی را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است.

ZOOMLION sicssorlift

8. LGMG

گروه LGMG در سال 1972 در شاندونگ چین تأسیس شد. آن‌ها از سه شرکت اصلی و 16 شرکت عضو دیگر تشکیل شده‌اند و طیف کاملی از بالابرهای قیچی و انواع دیگر بالابر برقی را تولید می‌کنند. البته لازم به ذکر است این شرکت بر روی تولید ماشین آلات معدن و مهندسی نیز تمرکز دارد.

LGMG sicssorlift

9. سایر تولیدکنندگان بالابر آکاردئونی

Nifty Lift، برند نیفتی در انگلستان و سال 1985 تأسیس شد. آن‌ها یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بالابر بوم لیفت در اروپا هستند و تمرکز خود را بر کاهش وزن تجهیزات تا حد ممکن و بدون تأثیر بر عملکرد، متمرکز کرده‌اند.

Lift-A-Lot نیز یکی دیگر از شرکت‌های بالابر آکاردئونی است که باید در اینجا نام برده شود. آن‌ها بالابرهای قیچی ویژه‌ای ارائه می‌دهند که برای صنعت هواپیمایی طراحی شده‌اند.

شاید بالیمور بیشتر به خاطر اختراع نردبان ایمنی غلتشی شناخته شود، اما آن‌ها چهار نوع بالابر قیچی کوچک‌تر نیز تولید می‌کنند. هر یک از این انواع بالابر در مصارف خاصی بسیار کاربردی هستند. اسنورکل یکی از تولیدکنندگان بالابر آکاردیونی در جهان است. این شرکت همچنین بالابرهایی برای استفاده در زمین‌های ناهموار تولید می‌کند که بسیار جمع و جور و قابل حرکت آسان هستند.

برترین برند بالابر آکاردئونی در داخل کشور

در سال‌های اخیر، تولیدکنندگان متعددی در عرصه‌ی تولید بالابر وارد شده‌اند که برخی به علت عدم وجود توانایی و دانش کافی از دور خارج و برخی دیگر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

اما یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین برندهای تولید بالابر، بخصوص بالابرهای آکاردئونی در داخل کشور، کلایر است. این شرکت با بهره‌گیری از دانش، تخصص و تعهد خود در راستای تولید و عرضه‌ی با کیفیت‌ترین محصول با مناسب‌ترین شرایط، همواره در این عرصه تلاش کرده و تا کنون توانسته با بسیاری از شرکت‌های و صنایع بزرگ، همکاری داشته باشد.

در صورتی‌که در انتخاب خود نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و یا سوالاتی در ارتباط با بالابر مناسب کار خود دارید، می‌توانید از روش‌های متفاوتی مانند تماس تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پرکردن فرم درخواست، مراجعه‌ی حضوری و … با کارشناسان متخصص کلایر ارتباط گرفته و ضمن کسب اطلاعات، از قیمت‌های جدید مطلع شوید.

بالابر آکاردئونی کلایر

تحلیل جدول رتبه بندی بزرگترین تولیدکنندگان بالابر دنیا در سال‌ 2024 و پیش‌بینی آینده‌ی صنعت بالابر

در بالای جدول JLG و Terax AWP (GENIE) مشابه سال‌های گذشته، به ترتیب جایگاه‌های اول و دوم خود را حفظ کرده‌اند. دیگر تولیدکنندگان قدیمی بالابر مانند Skyjack و Haulotte نیز در کنار این جفت غول بالابر در شش رتبه برتر قرار دارند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، تولیدکنندگان نسبتا جوان مستقر در شرق آسیا بخصوص چین، مانند zoomlion ، Dingli، XCMG و LGMG نیز رشد چشمگیری داشته و به آن‌ها ملحق شده‌اند و همگی در جمع 10 شرکت برتر قرار دارند.

این نقطه عطف، نشان‌دهنده تسلط تولیدکنندگان چینی در کشور خود است که در پنج تا هفت سال گذشته در زمینه تجهیزات صنعتی رشد عظیمی داشته‌اند. همچنین آن‌ها برای توسعه در اروپا و آمریکا مسیر خود را ادامه می‌دهند.

براساس نظر کارشناسان، پنج سال آینده برای بازار بالابر نفری در حال بلوغ در چین، یک دوره حیاتی خواهد بود.به طور کلی آمار امسال، یک حرکت ثابت و سالم به سمت بالا را نشان می‌دهد، زیرا تولیدکنندگان خود را با چالش‌ها و فرصت‌هایی که در دنیای بالابر در اختیارشان قرار می‌گیرد، وفق می‌دهند.

اطلاع از آخرین تحولات صنعت بالابر

این برندها تنها معدودی از برترین گزینه‌های بالابر آکاردئونی در بازار جهانی امروز را نشان می‌دهند. برای اینکه تصمیم بگیرید کدام برند برای شما مناسب‌تر است، ابتدا باید گزینه‌های تأثیر گذار در انتخاب خود را در نظر بگیرید.

همچنین جهت مشورت و کسب اطلاعات تخصصی در این زمینه می‌توانید با کارشناسان کلایر تماس حاصل فرمائید.

  پیشنهاد میکنم بخوانید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *