FA

 EN 

دسته بندی مطالب

پست های اخیر

خیز بالابرهای هیدرولیک برای جشن کریسمس

مروری بر جشن کریسمس و ریشه‌ی آن

مراسم درخت کریسمس

جشن کریسمس یکی از مهمترین و پرطرفدارترین جشن‌ها در سراسر جهان است که هر ساله در 25 دسامبر برگزار می‌شود و با ایجاد یک فضای شاداب و پر از مهر و محبت، مردم را به خود جذب می‌کند.

در حالی‌که این جشن به مناسبت گرامیداشت زادروز عیسی مسیح، برگزار می‌گردد، به یک جشن فرهنگی در سرتاسر جهان نیز تبدیل شده است و اغلب توسط مسیحیان و حتی غیر مسیحیان جشن گرفته می‌شود.

با وجود اینکه در هر کشور و منطقه‌ای این جشن ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. یکی از نمادهای اصلی و جذاب کریسمس، درخت کریسمس است که با زیبایی خاص خود، حس خاصی به این مراسم می‌بخشد. این درخت معمولا با استفاده از اشیاء مختلف علی‌الخصوص اشیاء نورانی و براق تزئین می‌گردد.

نقش بالابر در تزئین درخت کریسمس

درخت کریسمس هرچه مرتفع‌تر و باشکوه‌تر، تماشای آن جذاب‌تر….!

درخت کریسمس و بالابر

انواع بالابرها از جمله بوم لیفت‌ها در تزئینات جشن کریسمس و بخصوص تزئین درخت کریسمس در ارتفاع بالا نقش دارند. البته بخشی از استفاده از این وسیله، به منظور ایجاد جذابیت بوده و جنبه‌ی تبلیغاتی دارد.

علاوه بر این جنبه از عملکرد بالابرها در تزئینات درخت کریسمس، استفاده از بالابر در این فعالیت می‌تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد :

  • دسترسی به ارتفاع بیشتر

با استفاده از بالابر، می‌توان از درختانی با ارتفاع و شکوه بیشتری در تزئینات جشن استفاده کرد.

  • ایمنی بیشتر

یکی از جنبه‌های مهم در تزئینات در ارتفاع، رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث در ایام جشن است. استفاده از بالابر می‌تواند ایمنی بیشتری نسبت به سایر تجهیزات دسترسی به ارتفاع مانند نردبان و … ایجاد کرده و از تلخ شدن شادی این ایام جلوگیری کند.

  • اضافه کردن ابتکار و خلاقیت بیشتر

بالابرها به افراد این امکان را می‌دهند تا با ابتکار و خلاقیت خود، از تجهیزات متنوعی برای تزئینات استفاده کنند. دارا بودن سکوی کار، امکان حمل تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز را به افراد می‌دهد.

  • سایر موارد

نصب چراغانی، بنرها و پرچم‌های تبلیغاتی جشن، انجام تصویربرداری حین مراسم، پشتیبانی و تعمیر تأسیسات در صورت لزوم و ده‌ها کاربرد دیگر را می‌توان برای بالابرها در ایام کریسمس برشمرد.

آشنایی با مرسوم‌ترین کاربردهای بالابر

بوم لیفت کریسمس

کاربرد انواع بالابر در سایر مراسمات و جشن‌ها

بطور کلی اکثر فستیوال‌ها و جشن‌های بزرگ، با تزئینات شهری و کار در ارتفاع همراه هستند، از این قبیل رویدادها می‌توان به فستیوال‌های تومارولند (بزرگترین فستیوال موسیقی در جهان) در بلژیک، جشن فانوس در کشورهای شرق آسیا و … اشاره کرد. حتی بسیاری از مراسمات مذهبی و باستانی در کشورهای مختلف از جمله ایران، با کار در ارتفاع و تزئینات و … همراه می‌باشند.

زمانی که صحبت از کار در ارتفاع به میان می‌آید، نقش بالابر بیشتر از قبل مشهود است. ایمنی، راحتی استفاده، افزایش سرعت و دقت و بسیاری دیگر از دلایل، همگی می‌توانند برای استفاده از بالابر در این رویدادها قانع‌کننده باشند.

نکات لازم در هنگام استفاده از بالابر در ایام کریسمس

  • پیش از هر بار استفاده از بالابر، از سلامت تجهیزات آن اطمینان حاصل کنید و در صورت لزوم تعمیرات لازم را انجام دهید یا با متخصصان این حوزه ارتباط بگیرید.
  • اطمینان حاصل کنید که محیط فاقد خطرات احتمالی از جمله عبور کابل‌های برق، عبور وسایل نقلیه و … می‌باشد و در صورت وجود این عوامل خطر آفرین، تمامی نکات ایمنی لازم را رعایت فرمائید.
  • هرگز بیش از حد مجاز بالابر، روی آن بار اضافی حمل نکنید.
  • در شرایط محیطی نامساعد مانند باد و باران و رعد و برق و … ترجیحا از بالابر در فضای باز استفاده نکنید.
  • در هنگام استفاده از بالابر، از تجهیزات ایمنی لازم و متناسب با فعالیتی که قرار است انجام دهید، استفاده کنید. ” آشنایی با رایج‌ترین تجهیزات حفاظت فردی جهت کار در ارتفاع
  • پیش از انتخاب بالابر، جهت اطمینان از صحت مدل انتخابی، با کارشناسان حوزه‌ی بالابر ” کارشناسان کلایر “، مشورت کنید.

بالابر کلایر و کریسمس

جمع‌بندی و آلبوم تصاویر بالابر در جشن کریسمس

نقش بالابر در تزئینات کریسمس و جشن‌های دیگر از اهمیت بسیاری برخوردار است. این ابزار کاربردی، فضاها را ایمن و شاداب می‌کند و تاثیر مثبتی بر جاذبه و لذت شرکت‌کنندگان در جشنواره‌ها دارد. در ادامه تصاویری از نقش بالابر در تزئینات مختلف جشن کریسمس و سایر مراسمات و فستیوال‌ها نمایش داده خواهد شد :

بالابر jlg و کریسمس

 

اسکای جک و کریسمس

 

تزئین درخت

 

درخت کریسمس

 

بالابر و جشن کریسمس

 

بالابر بوم لیفت کریسمس

 

نیفتی لیفت
نیفتی لیفت

 

  پیشنهاد میکنم بخوانید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *